نحوه دانلود خودکار در شب با idm و flashget


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



در ابتدا کامپیوتر شما باید توانایی روشن شدن در زمان خاص را دارا باشد . که این قابلیت در همه کامپیوتر های امروزی وجود دارد برای این کار :
1- کامپیوتر خود را روشن کنید. به محض پدیدار شدن اولین نوشته ها روی صفحه نمایش کلید Del را چندین بار فشار دهید (معمولأ روی صفحه هم عبارت Press Del to setup را خواهید دید).
2- اگر تنظیمات BIOS رمز عبور داشته باشد در این مرحله وارد کنید تا وارد Setup شوید. همه ی گزینه های موجود را خواهید دید. معمولا صفحه زمینه Setup آبی رنگ  است.
3- با توجه به اینکه گزینه های Bios Setup در مادربردهای مختلف یکسان نیست باید دنبال قسمت Power بگردید.
4- بعد از ورود به قسمت Power باید دنبال گزینه ای مشابه گزینه Automatic Power Up بگردید و آن را بصورت Enable در آورید. در بعضی از Setupها با عبارات Every Day یا By Date برخورد خواهید کرد.
5- بعد از فعال سازی قسمت بالا باید در صورتیکه By Date را فعال کرده باشید تاریخ آن ماه را مشخص نمایید (عددی بین 1 تا 31- البته تاریخ سیستم میلادی می باشد). در بعضی از Setupها هم می توانید نام روز هفته را مشخص نمایید.
توجه داشته باشید برای راحتی کار تمامی روز ها را انتخاب نمایید.
6- در قسمت Time هم ساعتی که می خواهید کامپوتر شما روشن شود را تایپ نمایید.
7- همه چیز را در قسمت Exit از Setup ذخیره نماید و خارج شوید. موقعی که کامپیوتان خاموش هست ، در تاریخ و ساعت مورد نظرتان روشن می شود. 
خب حالا که تنظیم کامپیوتر برای روشن شدن پایان یافت به قسمت ورود به ویندوز میرویم . در صورتی که کامپیوتر شما دارای صفحه انتخاب کاربر یا پرسش رمز عبور است باید این صفحه را از این قسمت حذف کنید
.
بعد از این مرحله به سراغ دانلود منیجر خود رفته و فایل هایی میخواهیم در آن قرار میدهیم بهترین دانلود منیجر ها برای این کار flash get و یا IDM هستند .نحوه رجیستر کردن idm رو در همین وبلاگ آموزش دادم(hhasani.LXB.ir) . بعد از قرار دادن فایلها درون برنامه از طریق گزینه scheduler برنامه ریزی کرده تا برنامه در ساعت 03:05 دقیقه صبح آغاز به کار نماید.



(باز هم برای افراد مبتدی کار با فلش گت راحت تر است )
خب بعد از قرار دادن فایل های مورد نیاز نوبت به اتصال به اینترنت در هنگام ورود به ویندوز در شب می شود که روش آسانی دارد .
ابتدا اکانت شبانه خود را مانند روزانه بسازید .
برای اینترنت صبانت میتوانید نام کاربری و کلمه عبور را از سایت این سرویس دهنده و در قسمت سوالات متداول پیدا نمایید .
بعد از ساخت اکانت این اعمال را انجام دهید . وارد properties اکانت شبانه خود رفته و این تنظیمات را در tab با نام Option انجام دهید .
تیک گزینه دوم را بردارید و ردیال را بر روی 500 یا 1000 قرار دهید و فاصله زمان قطع تا شماره گیری را سه ثانیه قرار دهید . با برداشتن تیک گزینه دوم از شما یوذر و پاسورد نمیپرسد و چون در شب هم کسی نیست تا آن را OK نماید لازم است با گذاشتن ردیال بر روی 1000 در صورتی که در بازه زمانی خاصی اینترنت شبانه قطع بود دائم اقدام به اتصال می نماید و همچنین در گزینه بعدی فواصل زمانی بر روی سه ثانیه باعث نمیشود تا سروری که از آن فایل دانلود میکردید تصور کند که شما از اینترنت به صورت دائم قطع شده اید و عملیات دانلود شما را بدون پاسخ قرار دهد.

در آخر یک شرتکات shortcut از این اکانت بسازید و آن را در استارت آپ قرار دهید .
Start –> All program–> Start up




:: موضوعات مرتبط: اموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1562
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
رضا در تاریخ : 1393/8/16/sajadabipush - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
رضا در تاریخ : 1393/8/16/sajadabipush - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com